Materiały reklamowe

Jednym ze skutecznych sposobów na to, aby kształtować dobry wizerunek firmy, jest rozdawanie bezpłatnych gadżetów. Konsumenci niezwykle chętnie je przyjmują i zapamiętują markę jako przyjazną, co może znacząco wpłynąć na ich decyzje zakupowe. Warto dopasować je do tego, z czym wiąże się nasza branża, aby taki podarunek był rzeczywiście przydatny. Na przykład, jeśli prowadzimy skup samochodów używanych, sklep motoryzacyjny czy warsztat mechanika, to możemy rozdawać klientom gadżety związane z użytkowaniem auta, takie jak zawieszki zapachowe czy skrobaczki do szyb.

Poza gadżetami, również tradycyjne nośniki reklamowe jak wizytówki, plakaty, roll-upy to dobry pomysł na kształtowanie swojej marki. Należy pamiętać o tym, że na takich prezentach powinno być wyraźnie widoczne co najmniej logo firmy. Dodatkowo może się tam jeszcze znaleźć np. adres siedziby, strona internetowa, numer telefonu czy charakterystyczny slogan reklamowy. Jeśli gadżet okaże się rzeczywiście praktyczny, klient będzie często spoglądał mimochodem na taki nadruk, utrwalając sobie markę w pamięci, co może skłonić go do tego, że skorzysta z oferty ponownie lub też poleci ją innym.

Ostatnie recenzje:

Moto-Gadżety
Progres

Zapachy samochodowe

Rollupy
RollupMania

Roll-upy